this is me





hye my new friend,not to much i want to talk up here. just to share what i'am feeling and i will share up hera with u all

Sunday 24 April 2011

hanya sementara?

setelah apa yang telah berlaku dan dilalui...
aku melihat itu semua hnya sementara....
setelah dia mengetahui tntng blog ak..
dye begitu terharu dan semua..
tp bila keesokannya....kembali kpda asal...
kembali mara dan memaki...
aku hnya mmpu bersabar...
entah lah..
die xphm ke atau mmg dia mmg cmtu..
aku bkn ap..
bkn xnak lyn dye ap smua..
tp die kne gak phm situasi aku...
salah sikit
mara..
wat hal sket...
baran...
adakah semua salah aku...
atau silap kami...
semoga allah mentabahkan aty aku..
bia la dye untuk ku..
biar lah aku untuk dia
salam kasih slam syang..
salam kasih buatmu syg

No comments:

Post a Comment