this is me





hye my new friend,not to much i want to talk up here. just to share what i'am feeling and i will share up hera with u all

Sunday 22 May 2011

enta mengapa....

enta mengapa kah...ak menjadi begini....ek dlu xmcm ini...
dlu aku lain...sakng aku len..mane silap.mane kurang....
mungkin peristiwa itu yang membuatkan akuberubah...
berubah baik kepada jahat...bkn niat ku.bkn kehendak ku.tp jiwa ku yang memberontak..
semakin kemas ku simpan.semakin sukar tok aku simpan...
mgkin ini ketentuannya...mencari cinta yang hakiki...
...........................................................................................................................................................
apa yang harus aku lakukan?
perlukah aku teruskan perhubungan ini?
atau ada jln yangmmpu mengubah semua ini?
atau berserah kepada ilahi dimana jdoh maut semua ditganNya?
mungkin aku tidak mengerti atau dia tidak mengerti?
byk persoalan yang membelenggu idopku...
dan byk jwpn yang aku perlukan tok menjawapnya...
       entalah..aku tidak tau nak menulis apa.hati mau berkata..tapi terkunci oleh perasaan...
bagiku sepatah merungkai semuanya..xperlu dikata dengan kata2....

No comments:

Post a Comment