this is me





hye my new friend,not to much i want to talk up here. just to share what i'am feeling and i will share up hera with u all

Friday 22 April 2011

final sessment

mggu nie aku buat keje tok walkie talkie..
keje yang plg aku rse nak myumpah...
aku terpakse tigglkan awek aku.kerana nak wat keje
maaf syng sebb tggalkan kamu...
dua ary aku xtdo mlm...tdo 2 jam...
ngah kusut buat keje...rupanya ary dah subuh...
yang lg palat ble ary nak asessment
peh wat keje sampai pagi...umah dah xmcm umah...
ble wat keje sampai subuh...cmtu la jdnyer...
tuggang langgang...beh buat report mndy trus pegi uitm..
time tue allah je yang taw cmne perasaan aku..
dah la xsempat print report...
ngan layout xda....
gan time asessment kne down...enta la..
aku aase kne repeat lw jwpnyer...
enta la...
sknag nie aku ad krisis gan awek aku...
mungkin nie la akibatnya tggalkan dye..
xpa la..bia la takdir yang menentukan..
jika benar dye untuk aku...
insyaalah..
jika benar bukan untukku...aku reda...

No comments:

Post a Comment