this is me





hye my new friend,not to much i want to talk up here. just to share what i'am feeling and i will share up hera with u all

Sunday 17 April 2011

dia yang ku sayang

tajuk ku dia yang ku sayang....
nurul azawani bin kamarudzaman..wanita yang menarik perhatianku..
ketika aku nagh leka bekerja..
dia hadir memecah kesedihan..
tatkala melihat wjahnya yang pertama..
setelah hampir 4 tahun tidak bertemu..
dia masih cntik seperti dulu....
oh tuhan.hambamu amat bersyukur akan nikmatmu..
kni hampir setahun aku gan dye..
byak liku-liku yang aku tempuhi bersama...
tp kini aku tidak berdaya lagi..bukan tidak sanggup..
tetatpi byk kengkangan yang terpaksa ku hadapi...
kini dye di akhir exam...aku di akhir semester..
dimana aku dan dye saling memerluikan
tp aku begitu terikat dengan keje...
hum...mggu nie kne antar report 3.keje 4.
final assesment 2....kalo ak xmmpu siapkan
repeat la aku sem depan..
dia aku tidak risau..
dia mmpu melakukannya tanpa aku....dia cuma hendakkan perhatian aku...itu je...
entah la...bila pikirkan2 kembali...now is not suitable tok kaple..
bukan ap..
keje makin byk..cos makin susa..
ble kaple..komitmen kne ad...hum....tuhan bg la aku petunjuk..
ajar ak dpt meneruskan kehidupan ini....
......salam....

No comments:

Post a Comment